19 Ağustos 2014 Salı

İş yerinde sikilen inci

Herkese iyi geceler. Benim adım İnci, 27 yaşındayım, boyum 1.80 ve 55 kiloda güzel bir bayanım. Ankarada bir Otomotiv firmasında çalışıyorum ve 8 yıldır bu firmada görevliyim. Bu anlatacağım olay başımdan geçeli 1 hafta oldu. İnanamadım ve hala şoktayım, çünkü herşey bir anda oldu. Aslına bakarsanız ben de istiyordum, ama bu kadar acele olacağını ve bir müşterimiz tarafından, çalıştığım işyerinde sikileceğim aklıma bile gelmezdi. Hem de götümden!

Günlerden Perşembe günü, bir araç teslimi vardı. Aracı alan kişi 25 yaşlarında, uzun boylu, yakışıklı birisiydi. Araç teslim işlemi bittikten sonra, ben satış sonrası için kendisini bilgilendiriyordum. Ama çocuk beni hiç dinlemiyordu bile, gözleri hep vücudumda ve bacaklarımda idi. Ben de ogün süper bir mini kot etek, altımda açık siyah bir külotluçorap giymiştim. Bacaklarım boyum gereği uzun olduğundan, oldukça davetkar duruyordu. Hiçbir şeyin farkında değilmişim gibi anlatmaya devam ettim. Sonra işim bittiğinde masama geçmiştim. Aracı alan çocuk elimi sıkıp, iyi günler dileyip, mağazadan çıkmıştı…

10 dakika geçmeden tekrar gelerek, araçta sorun olduğunu, emniyet kemerini taktığı halde ikaz lambasının yanıp söndüğünü, soruna bakmaları için araçı teknik servise bıraktığını ve sorun giderilene kadar burda beklemek istediğini söyledi. Normalde aracı satan başka arkadaşımdı ve o ilgilenmek için kalktı. Ama çocuk ona pas bile vermeden benim yanıma gelerek oturdu. Arkadaşım da başka müşteri ile ilgilenip kendi masasına geçti. Ben de yakışıklı çocuğa çay ikram ederek, sohbete başladık. Havadan sudan konuşurken, çocuk yine çaktırmadan bacaklarıma bakmaya başladı. Ben debunu iyice anlamıştım ve hoşuma da gidiyordu, ona frikik vermek istedim. Eteğim zaten 1 karış oldugundan, birde oturunca iyice sıyrılıyordu. Ama aramızdaki masadan dolayı, fazla birşey göremese de, emin olun, eridiği her halinden belliydi…

Derken sigara içmek istediğini söyleyerek 2 tane sigara çıkardı, “Bana eşlik edermisiniz?” diye sordu. “Tabiki eşlik ederim…” deyip mağazadan dışarı çıktık. Sigaramı yakarken elime dokunmak için elinden geleni yapıyordu. Gözleri ile de beni siktiğini anlayabiliyordum. Sigaralarımızı içerken sohbete devam ettik. Bana nerde oturdugumu ve iş çıkış saatlerimi sordu, ben de söyledim. Ama çocuk çok hızlıydı, bir yandan da bana iltifatlarda bulunup resmen asılıyordu. Ben de bundan hoşlandığımdan, teşekkür edip gülümsüyordum. Bundan cesaret alan çocuk direkt bacaklarıma bakarak, fiziksel olarak da harika olduğumu, özellikle bacaklarımın kusursuz olduğunu söylediğinde, şaşkınlığımı gizleyemedim. Ama çocuk iltiftlara devam etti. Bu sırada aracın işleminin bittiğini haber verdiler. Ama çocuk oralı bile olmadı, “Tamam!” deyip, servis elemanını sepetlemişti. Çünkü beni tam kıvama getirmişti…

Sigara içtiğimiz yer yedekparça deposunun giriş kapısının önüydü ve kapısı açıktı, arada sırada malzeme alıp çıkanlar oluyordu. Çocuk birden, “Akşammüsaitsen, seninle kahve içmek istiyorum!” dedi. Yine şaşırmıştım. Daha ismini yeni öğrendiğim biri ile kahve içmek huyum değildi, ama ben de istiyordum galiba. Çocuk konuşurken gözleri kalçalarımda, bacaklarımda ve artık dikkatlice göğüslerimde idi. Niyeti açıkça anlaşılıyordu, niyeti beni sikmekti. Bunu anlamıştım, ama bu kadar hızlı olacağını tahmin etmemiştim. Bu arada çocuğun önü de iyice kabarmıştı ve utanarak bunu gizlemeye çalıştı. Ben de gülerek önüne baktığımdan biraz kızardı. Aslında çocuğun istediği de oymuş, beni arzuladığını gösterip, beni oracıkta sikmekmiş, bütün amacı buymuş. Ama bu mümkün değildi, orda bırakın beni sikmesini, öpmesi dahi mümkün değildi…

Derken çocuk, “Bu depoda ne malzemesi var İnci hanım?” deyip, elindeki sigarayı yere attığı gibi depoya adım attı. Ben de doğal olarak yanında yürüdüm. İçeri girmiştik ki, kapıyı sert bir şekilde kapatıp, kilitledi. Korkmuş ve şaşırmıştım, “Neler oluyor?” dememe kalmadan, ellerini kalçamda hissettim. “Ses çıkarma, seni aşırı derecede istiyorum, beni müthiş azdırdın!” dediğinde, ürkmüştüm. “Yapmayın lütfen, burası yeri değil!” dememle cesaretlenip, “Biliyorum aşkım haklısın, sakin ol, sadece o muhteşemkalçalarına dokunmak ve öpmek istiyorum, işimiz çok kısa sürecek!” dedi. Ama ben yalvarıyordum, “Yapmayın biri görür, rezil olurum, işten kovulurum!” diyordum. Ama dinleyen kim?

Ellerini kalçama sarmış ve okşayarak, “Senin de istedigini biliyorum yavrum, naz yapma!” dediğinde güldüm ve “Tamam istiyorum, ama burda değil!” dedim. “Sabret aşkım, müsait yerde seni bas bas bağırtacam, doyuracam seni, ama şimdi sen beni bir doyur, çok azdırdın beni, bu nasıl bir kalça, bu nasıl bir etek böyle!” dediğinde, tebessüm ettim. Mutlu olmuştum, hayatımda ilk defa böyle birşey başıma geliyordu. İstemeden de olsa birini kendime arzulatmak, benim de ıslanmama sebeb olmuştu. Sonra birden hızlıca arkama eğilip, “Hafif duvara yaslanıp, domal aşkım!” dedi. Ben de acele edip, bir an evvel burdan çıkmak istediğimden dediklerini harfiyen yapıyordum…

Zaten minicik olan eteğimi belime toplayıp, külotluçorabımı aşağıya sıyırdıktan sonra, tangamı yana çekerek, amımı ve göt deliğimi karışık olarak yalaması, beni adeta uçurmuştu. Nefesimi tutuyordum ve sesim bile çıkmıyordu. Ama ne yalamak! Adeta somuruyordu! Dilini amıma sokar gibi yapıp, beni dahada azdırıyordu. Sonra birden dilini göt deliğime sokup çıkarmaya başladı. O kadarhoşuma gidiyordu ki, “Tut beni!” dedim. Dermanım kalmadı, boşalacaktım. Ve beni tutmasıyla sarsıla sarsıla, ağzına yüzüne boşaldım. Ayakta duramıyordum.

Sonra beni tutarak kendisi hızla ayağa kalktı. Ne olduğunu düşünürken, fermuar ve kermerin açılma sesiyle arkamı döndüm, pantolonunu indirmiş, Boxerla duruyordu. “Neler oluyor?” dedim. “Ben seni boşalttım, sıra sende güzelim, al ağzına!” dedi. Acele ettiğimden hemen eğildim önüne, Boxerını aşağıya çektiğimde, yarağı yüzüme öyle bir çarptı ki, gözlerime inanamadım. Kendi kendime, (Bu ne yaaa?) demişim. Yok böyle bir alet! Filmlerde görürdüm, zenci aletleri tıpkı öyleydi. “Hadi!” demesiyle kendime geldim, ağzıma almaya çalıştım, ama kafasını anca alabiliyordum, çünkü küçük ağzı olan biriydim. Başımdan tutarak yineledi, “Hadi!” dedi. Alabildiğim kadar aldım, ama demeden de edemedim, “Tanrı aşkına, bu nasıl bir alet yaa? Bunu alan var mı?” dedim…

Gülerek, “Olmaz mıııı!” dediğinde, ben de güldüm. Ama biraz sonra o kocaman yarağı bana sokacağını bilmiyordum tabii. Bana ayağa kalkmamı söyledi, kalktım. Eline tükürerek sikine sürdü. Ben olanları hayretle izleyerek ne yapacak diye bekliyordum. Beni döndürüp, arkamda yarrağını hissedince anladım ki sikecekti. Hemen elimi arkaya attım, sikini tutarak, “Yapma ne olur, bunu alamam, bu bana girmez, bu çok büyük ve kalın!” dedim, çünkü amım küçük ve saysam daha 6 yada 7 kere anca sikilmişti. “Alırsın aşkım, kendini sıkma, serbest bırak, hadi bir an önce bitirelim de gidelim!” lafıyla kendime geldim, “Tamam!” dedim…

Elini amıma atıp zevk sularımla oynayarak, göt deliğime dokununca iyice ürktüm, “Dur, ordan kesinlikle olmaz, sen delirdin mi yaa?” diyerek sinirlendim. Ama çocuk ne dese beğenirsiniz? “Dışarda göt çoooook, ama böyle göt yok!” dedi. Beni iyice korku sarmıştı ve gözlerim dolarak, “Yalvarırım bırak gideyim, mesaiden sonra dışarda buluşalım, rahat bir yerde yap!” diye kurtulmaya çalısıyordum. Ayrıca ofisten çıkalı yarım saat olmuştu, birisi anlayacak diye de ödüm kopuyordu. Ama çocuk kafasına koymuş beni oracıkta sikecekti, hem de götümden. Bu aklıma geldikçe sinirden deliriyordum…

Derken birdensikini göt deliğime dayadığında, sıcaklığından etkilenerek, “Yavaş yap ne olursun, bu ilk olacak, yalvarırım yavaş!” diyebildim. O da kulağıma, “Tamam aşkım, sen kendini kasma, çok hoşuna gidecek!” diyerek, beni ilk götsikişime hazırlıyordu. Bir eli de amımı kurcalarken, ben artık su gibi olmuş ve direnmeyi kesmiştim. Sikinin kafasıyla göt deliğime fırça yapar gibi sürterek beni daha da azdırıyordu. İşini çok iyi yapıyordu. Sonunda sikinin kafasını götüme geçirmesiyle kendimi öne atmak istedim, ama beni öyle bir tutmuştu ki, bir eli göbeğimde, bir eliyle de ağzımı kapamıştı, yani hazırlıklydı kaçmamam için. O anki can havliyle elini ısırdım. Ama çocuk banamısın demeyerek öyle durdu. Hemen kendime gelerek kısık sesle, “Çıkarrrttttt, yalvarırım çıkarttt, yırttın!” dedim…

Çocuk içimde öyle hareketsiz beklediğinden acı azalmıştı ve yine kulağıma, “Az kaldı aşkım sabret, işin zor kısmını hallettik!” diyerek bekledi. Aradan 1 dakika geçmeden 1-2 milim daha soktu, yine aynı acıyı duydum. Ama nafile, çocuk bırakmıyordu. Kendimi iyice sıkarak, “Bitir artık ne olur, çok acıdı, yalvarırım bitir artık!” dediğimde, çocuk sikinin dışarda kalan kısmını tek seferde öyle bir soktu ki, siki ağzımdan çıkacak sandım ve o anda çığlığı bastım. Hemen ağzımı kapatarak, “Sakin ol aşkım! Bak nerdeyse köküne kadar aldın!” dedi. Gözlerimin önü kararmış, beynimde şimşekler çakmıştı, acıdan başka birşey hissetmedim, götüm uyuştu resmen. Çocuk ise aldırmadan, bir yandan beni tutmuş, bir yandan pompalamaya başlamıştı bile. “Hepsini sokma ne olursun, hepsini sokma!” diye yalvarıyorum. Beni duymuyordu bile, tamamını sokup çıkarıyordu…

“Ohhh aşkım daracık götün var, çoook göt siktim, ama bukadar darını ilk defa sikiyorum!” diyerek, deliğimin darlığına daha fazla dayanamadı ve öyle bir boşaldı ki, sanki götümün içinde bir volkan patlıyordu. İçime ılık ılık boşalıyordu, ama oluk oluk akıyordu. Hemen çıkardı sikini götümden, beni çevirip, önüne çömelterek, yalamamı istedi. Her an birileri gelebilirdi, hemen dediğini yaptım, ağzıma alarak bir güzel temizledim. Sonra o pantolunu çekti, ben de külotluçorabımı çekerek, eteğimi indirdim. Bana teşekkürler ederek, iltifatlar yağdırarak, beni öptü, bana aşık olduğunu, devamını istediğini söyledı. Ama o anda benim tek derdim ofise, masama dönmekti. Ben de ona teşekkür edip, “Sonra görüşürüz!” diyerek depodan çıkmak istedim, ama daha ilk adımda sendeledim. Hemen beni tutarak güldü, “Aşkım bu yarrağı götten yeyipte hemen yürüyen kimseyi görmedim!” dedi. İnamıyordum, dediği gibi yüreyemiyordum, götümün yanakları sanki ayrık ve göt deliğim açık duruyordu. Ve öyle bir acı vardı ki…

Çocuk, “Götünün sızısı geçince ara beni aşkım!” diyerek, arabasına bindi gitti. Ben de zorla da olsa masama geldim. Herkes nerede kaldığımı sorunca, “Eski bir arkadaşımla kapıda karşılaştık, lafa dalmışız!” diyerek geçiştirdim. Ama sandalyeme oturmamla, kalkmam bir oldu. O gün götümün acısından akşama kadar ofiste ayakta kalarak vakit geçirdim.

61 yorum:

  1. teşli BAYANLAR Ben kaan 0.5.3.8.5.8.1.5.6.2.9.İSTANBULda Real Sex İstiyorsanız Gizlilige Önem Veren,Gizli aşk ilgi sevgi sexs zevk kaçamak mutluluk arkadaş dost arayan bayanlar sadece bayanlar arasın evli dul bekar fark etmez fantazı arkadasınız sırdasınız sms watsap carSil

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhabalar ben efe ist dan bazen evde tek basina oturdugumuz zaman insanin cani gercekten cok skliyor dimi? internetin basina oturdugumuzda bile özellikle bayanlar cogu zaman bir girisimde bulunmaya cesaret edemiyor, sanirim oda yurduminsaninin her bayana sülük gibi yapismasindan ibaret. Ama her nekadar normal bi cevremiz olsa bile hep ayni insanlarla sohbetde etmek istemiyoruz ama karsiniza bir dost sirdas guvenilir bir arkadas ciksa hanginiz o cesareti gosterip tanismak istemezdiki?? hele o kisi ile sohbet ederken zamanin nasil gectigini bile anliyamiyorsaniz.. ben böyle birimiyim? sana bagli bu eger sicakkanli neseli gülmeyi güldürmeyi seven biri isen bence denemeye deger pisman olmucaksin 0.5.3.7.3.0.7.1.0.5.5 watsap lina viber var

      Sil
    2. merhabalar ben efe ist dan bazen evde tek basina oturdugumuz zaman insanin cani gercekten cok skliyor dimi? internetin basina oturdugumuzda bile özellikle bayanlar cogu zaman bir girisimde bulunmaya cesaret edemiyor, sanirim oda yurduminsaninin her bayana sülük gibi yapismasindan ibaret. Ama her nekadar normal bi cevremiz olsa bile hep ayni insanlarla sohbetde etmek istemiyoruz ama karsiniza bir dost sirdas guvenilir bir arkadas ciksa hanginiz o cesareti gosterip tanismak istemezdiki?? hele o kisi ile sohbet ederken zamanin nasil gectigini bile anliyamiyorsaniz.. ben böyle birimiyim? sana bagli bu eger sicakkanli neseli gülmeyi güldürmeyi seven biri isen bence denemeye deger pisman olmucaksin 0.5.3.7.3.0.7.1.0.5.5 watsap lina viber var

      Sil
    3. Merhaba 0536.932.27.67 SEXSSİZ BİR HAYAT DÜŞÜNEMİYORUM VE ÇOK SEVİYORUM BENİM GİBİ DÜŞÜNEN OLGUN ERKEK ARAYAN ERKEGE SEXSEAÇ SERT SEXS SEVEN AĞZI SIKI BÜYÜK KALIN ALET SEVEN YALNIZ YAŞAYAN ÖZELLİKLE İRİ ĞÖGÜSLÜ ANKARA ANTALYA MANAVGAT KONYA CİVARI BAYANLARLA SIRDAŞ OLMAK ŞARTIYLA GÖRÜŞEBİLRİM SIFIR BEŞYÜZ OTUZALTI DOKUZYÜZOTUZİKİ YİRMİYEDİ ATMIŞYEDİ BY BY KÜÇÜK KIZLAR ARAMASIN HEMŞİRE ÖĞRETMENLER TERCİH EDİYORUM HOÇÇAKALIN

      Sil
    4. slm ben Batuhan 05318801471zevk fantazi ve heyecan seven reel sex ile gerçek mutlulugu tatmak isteyen arzulu istekli ateşli mutsuz bayanlar kapali dullar arayabilir her türlü fanteziye varım Watsap carı sms

      Sil
    5. ARAMADIĞINIZ SÜRECE ARAMAM RAHATSIZ ETMEM ASLA )MERHABA BEN MARAZ SOYDAN BENİM İÇİN ÇİRKİN BAYAN YOKTUR İLGSİZ MUTSUZ BAYAN VARDIR .)( İLGİ VE MUTLUĞU HAKEDİYORUM DİYEN BAYANLAR ( NOT: BEN KENDİMİ KADINLARA ADAMIŞIM SANALCI ABAZA TEL DE İLİŞKİ YAŞAMAK İSTEYEN KADINLAR UZAK DURSUN DÜRÜST BAYANLARI SEVERİM ADECE CİDDİ BAYANLAR ( MERHABA TÜM BAYANLAR BEN MARAZ SOYDAN YAŞIM 34 GİZLİK BENİM İÇİN ŞART YAŞADIĞIM İLİŞKİLERİM 1 SATLİK 1 GÜNLÜK 5 GÜNLÜK BİR AY 1 YIL VE ÖMÜR BOYU BEN VARIMDİYEN ( 25 ) İLE (55) YAŞ ARASI BAYANLAR (İLGİSİZ EVİNİ UNUTAN EVE İÇKİLİ GELEN SİZE GÜZEL SÖZLER SÖYLEMEYEN KADINLIĞINIZI SİZE HİSETİRMEYEN KOCASINDAN İLGİ GÖRMEYEN BAYANLAR) HER TÜRLÜ İLGİYİSEVGİYİ MUTLULUĞU YAŞAMAK İÇİN MUTSUZ,EVDE YANLIZ KALAN KOCASI ŞEHİR VE YA YURT DIŞINDA OLAN EVLİ VE AÇIK TÜRBANLI HANIMLAR SİZ NE İSTERSENİZ ÖYLE OLACAK EVLİLİĞİNİZ HİÇ BİR ŞEKİLDE ETKİLENMİYECEK MÜSAİT OLDUĞUNUZ ZAMAN ARARSINIZ ARAMADIĞIN ZAMAN ARIYIP RAHATSIZ ETMEM HERŞEY GİZLİ KALACAK) (ERKEĞE HASRET DUL AÇIK) VE YA (TÜRBANLI HANIMLAR) CANI İSTEYİPTE HAMİLE OLDUĞUNUZ İÇİN YANINIZA YAKINLAŞMAYAN YANLIZ KALAN HAMİLE BAYANLAR ( GSM:0506 163 47 72 ÖZEL NUMARAYA AÇIK) MUTSUZ BAYANLARI MUTLU EDERİM HER KONUDA OKUYAN VE ARAYAN ARAMAYAN BAYANLARA ŞİMDİDEN TEŞEKKÜR EDERİM SAYGILARIMLA .BEN MARAZ SOYDAN. ÖZELİN ÖZELİM SIR RIN SIR RIMDIR ÖLENE DEK SADECE CİDDİ BAYANLAR (NOT:ERKEKLER ARAMASIN SAKIN) GSM0:506 163 47 72 ÖZEL NUMARAYA AÇIK GİZLİLİĞE ÖNEM VEREN HANIMLAR (İSTEMEYEN BAYAN VARSA ARAMAYA BİLİR SAYGI DUYARIM.

      Sil
    6. Merhaba 0536.932.27.67 ÖZELLİKLE HEMŞİRE ÖĞRETMENLER SEXSSİZ BİR HAYAT DÜŞÜNEMİYORUM VE ÇOK SEVİYORUM BENİM GİBİ DÜŞÜNEN OLGUN ERKEK ARAYAN ERKEGE SEXSEAÇ SERT SEXS SEVEN AĞZI SIKI BÜYÜK KALIN ALET SEVEN YALNIZ YAŞAYAN ÖZELLİKLE İRİ ĞÖGÜSLÜ ANKARA ANTALYA MANAVGAT KONYA CİVARI BAYANLARLA SIRDAŞ OLMAK ŞARTIYLA GÖRÜŞEBİLRİM SIFIR BEŞYÜZ OTUZALTI DOKUZYÜZOTUZİKİ YİRMİYEDİ ATMIŞYEDİ BY BY KÜÇÜK KIZLAR ARAMASIN HEMŞİRE ÖĞRETMENLER TERCİH EDİYORUM HOÇÇAKALIN

      Sil
    7. Merhaba 0536.932.27.67 ÖZELLİKLE HEMŞİRE ÖĞRETMENLER SEXSSİZ BİR HAYAT DÜŞÜNEMİYORUM VE ÇOK VE ÇOK VE ÇOK SEVİYORUM BENİM GİBİ DÜŞÜNEN OLGUN ERKEK ARAYAN ERKEGE SEXSEAÇ SERT SEXS SEVEN AĞZI SIKI BÜYÜK KALIN ALET SEVEN YALNIZ YAŞAYAN ÖZELLİKLE İRİ ĞÖGÜSLÜ ANKARA ANTALYA MANAVGAT KONYA CİVARI BAYANLARLA SIRDAŞ OLMAK ŞARTIYLA GÖRÜŞEBİLRİM SIFIR BEŞYÜZ OTUZALTI DOKUZYÜZOTUZİKİ YİRMİYEDİ ATMIŞYEDİ BY BY KÜÇÜK KIZLAR ARAMASIN HEMŞİRE ÖĞRETMENLER TERCİH EDİYORUM HOÇÇAKALIN

      Sil
    8. Merhaba AZGIN BAYANLAR ARAYIN COSALIM
      GİZLİYE ACIK
      0545 571 52 00
      ANKWRALIYIM REALDE UYAR ARABA VAR
      MADDİ DESTEK VERIRIM 0545 571 52 00

      Sil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  3. 💋💋💋💋💋💋💋💋
    not:OKUMADAN ANLAMADAN ARAMA
    BEN KENDİMİ SONSUZ GÜVENİYORUM YA BAYANLAR SİZLER KENDİNİZİ NEKADAR GÜVENİYORSUNUZ
    💋💋💋💋💋💋💋💋💋
    merhabalar değerli hanfendiler adım yusuf 34 yaşında
    1/65 boyunda 53 kiloda kave içi gözleri kumral biriyim
    ellerinde hafif titremesi olan her işini kendi yapabilen
    engelli gurubundan calışan biriyim sesim alkol
    kullanmış gibi çıkar am a alkol kullanmam Bir bayan kız olsa simdi önce yavaşça boynundan öpmeye başlarım.sonra o tatlı göğüslerini emerim.şeftalisinin suyunu boşa harcamam dilimle yalarım.kucağıma alıp zıplatarak boşaltırım.seni inleye inleye sarsıla sarsıla bağıra bağıra boşaltrım.
    elini amcığına uzat okşa yetmiyorsa boşalamıyorsan daha da delirip zevk almak bağırmak çığlık atarak boşalmak istiyorum dersen 0532 246 66 32 ara zevklere bereber ucalim💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋
    benimle sınırsız seks sohbet etmek isteyen
    👙👙👙👙👙👙👙👙👙
    telefonda
    zevk sesini dinletmekten zevk alan zevk alacak zevkine düşkün engelli engelsiz kapalı tesettürlü açık tüm kızlar evli gizli kacamak yapmak isteyen bayanlar esiyle iliskisini anllatmak dinletmek isteyenler bekar dul kendine
    güveni olan yaş sınırı olmayan bayan arkadaşlar arıyorum telefonda zevki cok seviyorum zevkler engel tanımaz numaram özele açıktır
    👙👙👙👙👙👙👙👙 👄👄👄👄👄👄👄👄👄masturbasyon yaparken kendinizi özelden dinletebilir zevklere birlikte cıkabiliriz inanın daha cok zevk ve haz alacaksınız benle 1 saat zevk yaşasaniz eminim agziniz acik kalacaktir sevgi ve [saygılar
    👙👙0[532]246 66 32👙👙watsap 0[532]246 66 32👙👙skyp:the_ralp
    👄👄👄NOT:18 YAŞ ALTI VE GAYLAR EŞİ OLMAYAN TEK BEYLER LÜTFEN ARAMASIN💋💋💋

    YanıtlaSil
  4. 💋💋💋💋💋💋💋💋
    not:OKUMADAN ANLAMADAN ARAMA
    BEN KENDİMİ SONSUZ GÜVENİYORUM YA BAYANLAR SİZLER KENDİNİZİ NEKADAR GÜVENİYORSUNUZ
    💋💋💋💋💋💋💋💋💋
    merhabalar değerli hanfendiler adım yusuf 34 yaşında
    1/65 boyunda 53 kiloda kave içi gözleri kumral biriyim
    ellerinde hafif titremesi olan her işini kendi yapabilen
    engelli gurubundan calışan biriyim sesim alkol
    kullanmış gibi çıkar am a alkol kullanmam Bir bayan kız olsa simdi önce yavaşça boynundan öpmeye başlarım.sonra o tatlı göğüslerini emerim.şeftalisinin suyunu boşa harcamam dilimle yalarım.kucağıma alıp zıplatarak boşaltırım.seni inleye inleye sarsıla sarsıla bağıra bağıra boşaltrım.
    elini amcığına uzat okşa yetmiyorsa boşalamıyorsan daha da delirip zevk almak bağırmak çığlık atarak boşalmak istiyorum dersen 0532 246 66 32 ara zevklere bereber ucalim💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋
    benimle sınırsız seks sohbet etmek isteyen
    👙👙👙👙👙👙👙👙👙
    telefonda
    zevk sesini dinletmekten zevk alan zevk alacak zevkine düşkün engelli engelsiz kapalı tesettürlü açık tüm kızlar evli gizli kacamak yapmak isteyen bayanlar esiyle iliskisini anllatmak dinletmek isteyenler bekar dul kendine
    güveni olan yaş sınırı olmayan bayan arkadaşlar arıyorum telefonda zevki cok seviyorum zevkler engel tanımaz numaram özele açıktır
    👙👙👙👙👙👙👙👙 👄👄👄👄👄👄👄👄👄masturbasyon yaparken kendinizi özelden dinletebilir zevklere birlikte cıkabiliriz inanın daha cok zevk ve haz alacaksınız benle 1 saat zevk yaşasaniz eminim agziniz acik kalacaktir sevgi ve [saygılar
    👙👙0[532]246 66 32👙👙watsap 0[532]246 66 32👙👙skyp:the_ralp
    👄👄👄NOT:18 YAŞ ALTI VE GAYLAR EŞİ OLMAYAN TEK BEYLER LÜTFEN ARAMASIN💋💋💋

    YanıtlaSil
  5. Gizlilige önem veen azgın dul bakımlı hnmlar ne ıstedıgını bılen cılgın kızlar FANTAZI DUSKUNU EVLİ ÇİFTLER subay ve astsubay hnmları 24saat 22cmyle en az 4 posta garantılı tum sikiSlerimiz İHTINAYLA ÜÇRETLİ olarak hizmet verilir 0534 489 55 20

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Slm ben k.marastan hakan 34 yaş 178 85 esmer tenliyim gizlilik içerisinde bayanlar ve çiftleri bekliyorum skype hayalim_ sin46@hotmail.com kik dognmarasli46 cep 05548559100 viber line wahatsap var

      Sil
  6. Bayanlar deyeri büyük slm ben Ayaz Eskişehir Gebze izmit bozuk bilecik ankara istanbul evli mutsuz dul gerçek durut kendini bilen seksi doymiyan bayanlar bekliyorum evli çiftler arasn tel05537753404 seksde sinir yok resimler hepsi bana ayit orjinal lütfen evli mutsuz bayanlar arasn am yalamayi cok seviyorum cok gec bosaniyorum büyük yarak seven inlete inlete boşalma isteyen bayanlar arasn tel 05537753404 dürüstlük ve güven cok önemli

    YanıtlaSil
  7. Mrb ben Mustafa yaşım 28 İzmirliyim.Lisans mezunuyum.Benim gibi üniversite mezunu ya da konuşması düzgün doğu kökenli olmayan kişilerle sohbet etmek ve görüntülü konuşmak istiyorum.Entel kişiler tercihimdir.WATSAP,SKYPE,LİNE,WİBER OLURSA daha iyi olur.Telefonum:0544 463 1941.SKYPE adresim sertsex_31@Hotmail.com asla gaylar aramasın.özelim açık.ses tonu etkileyici olması şart ya da fiziği güzel olmalı.evli bayan olabilir.yaş kriterim 18-35 arası olursa mutlu olurum.zevkli dakikalar bizi bekliyor.asla yapışan rahatsız eden tip değilim.etrafında kız mı yok derseniz değişik kişilerle olmak hoşuma gidiyor.ASLA GAYLAR ARAMASIN.

    YanıtlaSil
  8. Selam 43 yasindayim ızmirliyim bekar erkeğim ne aradığını bilen çiftler yada tek bayanlar her şey seks değil benim için tanismak isterim sevgiler 05323375290

    YanıtlaSil
  9. 👙👙👙👙👙👙👙not:OKUMADAN ANLAMADAN ARAMAYın
    BEN KENDİMİ SONSUZ GÜVENİYORUM YA BAYANLAR SİZLER KENDİNİZİ NEKADAR GÜVENİYORSUNUZ
    merhabalar hanfendiler adım yusuf 34 yaşında
    1/65 boyunda 53 kiloda kave içi gözleri kumral biriyim
    ellerinde hafif titremesi olan her işini kendi yapabilen
    engelli gurubundan calışan biriyim sesim alkol
    kullanmış gibi çıkar am a alkol kullanmam
    benimle sınırsız seks sohbet etmek isteyen 
    👙👙👙👙👙👙👙👙👙👙👙👙👙👙

    sex hikayesi okuyup ıslanan zevk alan kendinden gecen telefonda 
    zevk sesini dinletmekten zevk alan zevk alacak zevkine düşkün engelli engelsiz kapalı tesettürlü açık tüm kızlar evli gizli kacamak yapmak isteyen bayanlar esiyle iliskisini anllatmak dinletmek isteyenler bekar dul kendine
    güveni olan yaş sınırı olmayan bayan arkadaşlar arıyorum telefonda zevki cok seviyorum zevkler engel tanımaz numaram özele açıktır
    👙👙👙👙👙👙masturbasyon yaparken kendinizi özelden dinletebilir zevklere birlikte cıkabiliriz inanın daha cok zevk ve haz alacaksınız benle 1 saat zevk yaşasaniz eminim agziniz acik kalacaktir sevgi ve [saygılar 
    👙👙0[532]246 66 32👙👙watsap 0[532]246 66 32👙skyp:the_ralp

    NOT:GAYLAR EŞİ OLMAYAN TEK BEYLER LÜTFEN ARAMASIN

    YanıtlaSil
  10. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  11. Mrb sivastan görüşmek isteyen bayan arkadaş arıyorum gizlilik şar olmak kaydıyla arayın görüşelim bayanlar 0546 263 62 30 önce tanitici msj atın lütfen

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ARAMADIĞINIZ SÜRECE ARAMAM RAHATSIZ ETMEM ASLA )MERHABA BEN MARAZ SOYDAN BENİM İÇİN ÇİRKİN BAYAN YOKTUR İLGSİZ MUTSUZ BAYAN VARDIR .)( İLGİ VE MUTLUĞU HAKEDİYORUM DİYEN BAYANLAR ( NOT: BEN KENDİMİ KADINLARA ADAMIŞIM SANALCI ABAZA TEL DE İLİŞKİ YAŞAMAK İSTEYEN KADINLAR UZAK DURSUN DÜRÜST BAYANLARI SEVERİM ADECE CİDDİ BAYANLAR ( MERHABA TÜM BAYANLAR BEN MARAZ SOYDAN YAŞIM 34 GİZLİK BENİM İÇİN ŞART YAŞADIĞIM İLİŞKİLERİM 1 SATLİK 1 GÜNLÜK 5 GÜNLÜK BİR AY 1 YIL VE ÖMÜR BOYU BEN VARIMDİYEN ( 25 ) İLE (55) YAŞ ARASI BAYANLAR (İLGİSİZ EVİNİ UNUTAN EVE İÇKİLİ GELEN SİZE GÜZEL SÖZLER SÖYLEMEYEN KADINLIĞINIZI SİZE HİSETİRMEYEN KOCASINDAN İLGİ GÖRMEYEN BAYANLAR) HER TÜRLÜ İLGİYİSEVGİYİ MUTLULUĞU YAŞAMAK İÇİN MUTSUZ,EVDE YANLIZ KALAN KOCASI ŞEHİR VE YA YURT DIŞINDA OLAN EVLİ VE AÇIK TÜRBANLI HANIMLAR SİZ NE İSTERSENİZ ÖYLE OLACAK EVLİLİĞİNİZ HİÇ BİR ŞEKİLDE ETKİLENMİYECEK MÜSAİT OLDUĞUNUZ ZAMAN ARARSINIZ ARAMADIĞIN ZAMAN ARIYIP RAHATSIZ ETMEM HERŞEY GİZLİ KALACAK) (ERKEĞE HASRET DUL AÇIK) VE YA (TÜRBANLI HANIMLAR) CANI İSTEYİPTE HAMİLE OLDUĞUNUZ İÇİN YANINIZA YAKINLAŞMAYAN YANLIZ KALAN HAMİLE BAYANLAR ( GSM:0506 163 47 72 ÖZEL NUMARAYA AÇIK) MUTSUZ BAYANLARI MUTLU EDERİM HER KONUDA OKUYAN VE ARAYAN ARAMAYAN BAYANLARA ŞİMDİDEN TEŞEKKÜR EDERİM SAYGILARIMLA .BEN MARAZ SOYDAN. ÖZELİN ÖZELİM SIR RIN SIR RIMDIR ÖLENE DEK SADECE CİDDİ BAYANLAR (NOT:ERKEKLER ARAMASIN SAKIN) GSM0:506 163 47 72 ÖZEL NUMARAYA AÇIK GİZLİLİĞE ÖNEM VEREN HANIMLAR (İSTEMEYEN BAYAN VARSA ARAMAYA BİLİR SAYGI DUYARIM.

      Sil
    2. ARAMADIĞINIZ SÜRECE ARAMAM RAHATSIZ ETMEM ASLA )MERHABA BEN MARAZ SOYDAN BENİM İÇİN ÇİRKİN BAYAN YOKTUR İLGSİZ MUTSUZ BAYAN VARDIR .)( İLGİ VE MUTLUĞU HAKEDİYORUM DİYEN BAYANLAR ( NOT: BEN KENDİMİ KADINLARA ADAMIŞIM SANALCI ABAZA TEL DE İLİŞKİ YAŞAMAK İSTEYEN KADINLAR UZAK DURSUN DÜRÜST BAYANLARI SEVERİM ADECE CİDDİ BAYANLAR ( MERHABA TÜM BAYANLAR BEN MARAZ SOYDAN YAŞIM 34 GİZLİK BENİM İÇİN ŞART YAŞADIĞIM İLİŞKİLERİM 1 SATLİK 1 GÜNLÜK 5 GÜNLÜK BİR AY 1 YIL VE ÖMÜR BOYU BEN VARIMDİYEN ( 25 ) İLE (55) YAŞ ARASI BAYANLAR (İLGİSİZ EVİNİ UNUTAN EVE İÇKİLİ GELEN SİZE GÜZEL SÖZLER SÖYLEMEYEN KADINLIĞINIZI SİZE HİSETİRMEYEN KOCASINDAN İLGİ GÖRMEYEN BAYANLAR) HER TÜRLÜ İLGİYİSEVGİYİ MUTLULUĞU YAŞAMAK İÇİN MUTSUZ,EVDE YANLIZ KALAN KOCASI ŞEHİR VE YA YURT DIŞINDA OLAN EVLİ VE AÇIK TÜRBANLI HANIMLAR SİZ NE İSTERSENİZ ÖYLE OLACAK EVLİLİĞİNİZ HİÇ BİR ŞEKİLDE ETKİLENMİYECEK MÜSAİT OLDUĞUNUZ ZAMAN ARARSINIZ ARAMADIĞIN ZAMAN ARIYIP RAHATSIZ ETMEM HERŞEY GİZLİ KALACAK) (ERKEĞE HASRET DUL AÇIK) VE YA (TÜRBANLI HANIMLAR) CANI İSTEYİPTE HAMİLE OLDUĞUNUZ İÇİN YANINIZA YAKINLAŞMAYAN YANLIZ KALAN HAMİLE BAYANLAR ( GSM:0506 163 47 72 ÖZEL NUMARAYA AÇIK) MUTSUZ BAYANLARI MUTLU EDERİM HER KONUDA OKUYAN VE ARAYAN ARAMAYAN BAYANLARA ŞİMDİDEN TEŞEKKÜR EDERİM SAYGILARIMLA .BEN MARAZ SOYDAN. ÖZELİN ÖZELİM SIR RIN SIR RIMDIR ÖLENE DEK SADECE CİDDİ BAYANLAR (NOT:ERKEKLER ARAMASIN SAKIN) GSM0:506 163 47 72 ÖZEL NUMARAYA AÇIK GİZLİLİĞE ÖNEM VEREN HANIMLAR (İSTEMEYEN BAYAN VARSA ARAMAYA BİLİR SAYGI DUYARIM.

      Sil
  12. İstanbul içi reel ciddi bakımlı ne istediğini bilen her yaştan bayanları ve çiftleri bekliyorum gizlilik çerçevesinde görüşelim WhatsApp 05382059584

    YanıtlaSil
  13. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  14. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  15. kız arkadaşım olsa önce yavaşça boynundan öpmeye başlarım.sonra o tatlı göğüslerini emerim.şeftalisinin suyunu boşa harcamam dilimle yalarım.kucağıma alıp zıplatarak boşaltırım.seni inleye inleye sarsıla sarsıla bağıra bağıra boşaltrım.kız arkadaşımdan ayrılalı 1 yıl oldu.elini amcığına uzat okşa yetmiyorsa boşalamıyorsan daha da delirip zevk almak bağırmak çığlık atarak boşalmak istiyorum dersen 0544 463 19 41 i ara sana en güzel dakikaları yaşatacak bir erkek karşında olacak ya da msn imi ekle kamerada zevkten kuduralım .mail adresim sertsex_31@hotmail.com bunlar mutlaka aramızda sır olacak .ben Mustafa yaşım 28 . Ne işin var burada dersen?cevabım doymayan biriyim derim.17-30 yaş arası herkesi beklerim.asla rahatsız edici yapışan bir tip değilim.asla pişman olmayacaksınız garanti veriyorum.hadi kararını ver ara bekliyorum.ÖZELİM AÇIK.SES TONU SEXİ ÇITIRLARI BEKLİYORUM.İZMİRLİYİM.WHATSAP VAR KARŞILIKLI KONUŞABİLİRİZ

    YanıtlaSil
  16. LEVENT BEN,BEKAR VE DE 37 YAŞINDAYIM? SEXS İ DORUKLARINA KADAR YAŞATICAGIM DOĞU ANADOLU VE ÇEVRESİ̇ EVLİ DUL BEKAR BAYAN ARIYORUM TEL NO 05370585275BEKLİYORUM BEKLERKEN EN GÜZEL YERİNİZDEN ÖPÜYORUM BÖLGE ÖNEMLİ DEİL

    YanıtlaSil
  17. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  18. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  19. Selam ben yasemin seks konuşmayı çok seviyorum. Bu numaradan beni arayın size herseyi mi anlatayım amım yaniyor
    arayın : 00237 800 09362

    YanıtlaSil
  20. Merhaba ben istanbuldan selami 38 yasinda atletik yapili sporla ugrasan oldukca yakisikli biriyim seks yapmayi seven ozellikle on sevismeye cok onem veren biriyim ve gizlilige onem veren bayanlar arayin birlikte zevkin doruklarina cikalim kesinlikle erken bosalan biri degilimdir:)sizde benim gibi seks yapmayi seviyorsaniz ve gizlilige onem veriyorsaniz arayin tanisalim 0553 062 51 31

    YanıtlaSil
  21. Merhaba ben istanbuldan selami 38 yasinda atletik yapili sporla ugrasan oldukca yakisikli biriyim seks yapmayi seven ozellikle on sevismeye cok onem veren biriyim ve gizlilige onem veren bayanlar arayin birlikte zevkin doruklarina cikalim kesinlikle erken bosalan biri degilimdir:)sizde benim gibi seks yapmayi seviyorsaniz ve gizlilige onem veriyorsaniz arayin tanisalim 0553 062 51 31

    YanıtlaSil
  22. Mrb AZGİN BAYANLAR ARAYİN COSALİM OZEL ACİK 0545 571 52 00

    YanıtlaSil
  23. MERHABA BEN BUĞRA 28 YAŞINDA GENÇ AKTİF KARŞI TARAFI DAİMA MUTLU ETMEK İSTEYEN BİRİYİM. ISTANBUL MALTEPE'DE YAŞIYORUM. SOHBET VE ÇEVRE YAPMAK İÇİN BURDAYIM. WHATSAaP VE FACEBOOK'TA RESİMLERİMİ GÖREBİLİRSİNİZ. TATLI CİCİ BAYANLAR SİZLERİ BEKLİYORUM YAŞINIZ FARKETMEZ. (0554 114 74 11) HOŞÇAKALIN.....

    YanıtlaSil
  24. 0536 310 7347 Tekirdağ ve çevresinden gizliliğe önem veren ateşli bayanlar öncelikle belirteyim kesinlikle arayıp rahatsız etmem siz nezaman ararsanız ozaman konuşur görüşürüz gizlilik benim için çok önemlidir bu yüzden evli bayanlar gönül rahatlığıyla arayabilir yatakta kural tanımam vajina yalamayı çok severim kendine güvenen dürüst ve bakımlı bayanlar arkadan alan genç kızlar saatlerce sevişip vajinasını yalatmak isteyenler sadece bayanlar

    YanıtlaSil
  25. Slm bursa dan efe 19cm damarli aletimi sömurene kadar yalıycak amını götünü yalatmak isteyen bayanlar arayın sekste sınırım yok gizlilik prensıbım dır bursa ankara istanbul eskisehir bayanlar 0534 306 04 94

    YanıtlaSil
  26. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  27. BAYANLAR ıst fırat mutsuz umutsuz eşinden ailesinden ve çevresinden ilgi goremiyen evliliği sikici citti dürüst ve gizli lige güvene saygıya Onem veren hayatına sirdas dertlesecek dost arkadas arayan unuttuğu kadınlık duygularını hissi zevki mutluluğu yaşamak paylaşmak isteyen seviyeli kendini bilen bekar evli veya dul evli çiftler BAYAN arkadas arıyorum 546 251 95 85 msj at çağrı at ara tanisalim seni zor durumda bırakmak isdemem msj arkadasida olabiliriz konuşabiliriz herşey SEKS değil gece gündüz ara msj at çağrı at çekinmeyin BAYANLAR hertürlü sohbete açığım BAYANLAR 546 251 95 85 bekliyorum 7 / 24 Ozel E açık yas sinirim yok BAYANLAR 5462519585 olgun BAYANLAR bekliyorum evlı cıftler arayın

    YanıtlaSil
  28. LISELI TÜRK PORNOLARI -ÜNIVERSITELI PORNOLARI - OLGUN SEKS VIDEOLARI -TÜRBANLI HATUNLARLA SEKS - YERLI KIZLIK BOZMA VIDEOLAR - INTERNETE YENI DÜSEN TÜRK AMATOR ADULT VIDEOLAR-- HEPSI SITEMIZDEDIR DAHA IYISI YOKTUR HEPSI ÜCRETSIZ OLARAK SUNULMAKTADIR ASAGIDAKI LINKLERDEN SITEMIZE GEÇINIZ...


    ifsa porno sitemiz=====> http://www.sakirabi.com




    yerli seks içerikleri=====> http://www.sakirabi.com




    TIKLAYIN=====> http://www.sakirabi.com




    TIKLAYIN=====> http://www.sakirabi.com




    TIKLAYIN=====> LISELI TÜRK KIZLIK BOZMA TIKLA SITEYE GIR




    TIKLAYIN=====> IFSA ENSE... YERLI VIDEOLAR IÇIN TIKLA




    TIKLAYIN=====> FULL KONUSMALI GURUP TÜRK SEKS VIDEOLARI IÇIN TIKLA SITEYE GIR



    ifsa pornolar - liseli ifsa sikisler -- güncel türk amator videolar -- olgunlarin kacamak seks videolari hepsi burada





    2017 yeni ifsa adult porno siteniz

    SITEMIZ TIKLA GIR=====> 2017 IFSA PORNOLAR


    SITEMIZ TIKLA GIR=====> liseli turk pornolar




    Güncel türk ifsa pornolarini kaçirmayin sitemize buyrun

    SITEMIZ TIKLA GIR=====> turkadult

    dildoyla azan sekreteri patronu sikiyor gizli seks turk

    SITEMIZ TIKLA GIR=====> yerliadult


    SITEMIZ TIKLA GIR=====> turk ensest videolar






    SITEMIZ TIKLA GIR=====> ensest seks videolari


    SITEMIZ TIKLA GIR=====> yerli amator adult videolar


    SITEMIZ TIKLA GIR=====> gizli liseli sex videolari


    SITEMIZ TIKLA GIR=====> adult porno indir











    liseli türk kizlarinin kizlik bozma videolari gizli çekilmis videlar..Türk ensest pornolari indirme adresiniz hepsi gerçek hepsi türk amator adult videolari >>> SITEMIZ TIKLA GIR=====> adult porno indir

    ENSEST TÜRK SIKIS VIDEOLARI IÇIN SITEMIZE GIRINIZ LISELI TÜRK KIZLARI GIZLICE SIKISIP KAYIT ETTIKLERI VIDEOLAR SADECE BIZDE


    SITEMIZ TIKLA GIR=====> 2017 türbanli türk pornolari


    SITEMIZ TIKLA GIR=====> Kizligini bozdururken aglayan liseli

    Full türk pornosu, Türk sikis, Türk sex izle, Türk porno video, Türbanli

    SITEMIZ TIKLA GIR=====> Kizkardesini götten siken serefsiz













    >>>>> TÜRK AMATÖR ADULT SITE -- IFSA PORNO TÜRK SITE <<<<<<



    TIKLAYIP SITEYE GIRINIZ>=====> LISELI 2017 PORNOLARI TÜRK




    TIKLAYIP SITEYE GIRINIZ>=====> EN ÖZEL ENS.. VIDEOLAR TÜRK

    YanıtlaSil
  29. Merhaba ben yavuz
    istanbul TUZLA da oturuyorum
    28 yasinda 1.85 boyundayim
    Karsilikli guven ve gizlilik icerisi de gorusebilecegim bayan arkadas ariyorum
    Karsilikli guven gizlilik cok onemli yasanan hersey aramizda kalicak
    Gercekten gorusmek isteyen bayan arkadaslar ararsa sevinirim
    0505 056 86 39

    YanıtlaSil
  30. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  31. MERHABA BEN BUĞRA 28 YAŞINDA GENÇ AKTİF KARŞI TARAFI DAİMA MUTLU ETMEK İSTEYEN BİRİYİM. ISTANBUL MALTEPE'DE YAŞIYORUM. SOHBET VE ÇEVRE YAPMAK İÇİN BURDAYIM. WHATSAaP VE FACEBOOK'TA RESİMLERİMİ GÖREBİLİRSİNİZ. TATLI CİCİ BAYANLAR SİZLERİ BEKLİYORUM YAŞINIZ FARKETMEZ. (0554 114 74 11) HOŞÇAKALIN.....

    GÜVENİLİR VE DOĞRU KİŞİ...

    GAYLER LÜTFEN ARAMASIN...

    YanıtlaSil
  32. Slm olgum bayanlar yasım 35 istanbuldan hersey dogru yerde dogru zamanda dogru kişiyle yapılırsa daha güzel ve zevkli olur diye düşünüyorum hep diz ne dersiniz bayanlar arayın
    0545 696 0357

    YanıtlaSil
  33. mrb olgun ve yaşlı hanımlar. yeni heyacan yaşamak gizli arzularını tatmin etmek watsapptan yada normalden mesajlaşmak gizli numaradan sohbet seven kacamak arzulayan hanımlar esmer olgun kalın aletli biriyim 172/72 52 yaş düzgün biriyim 05372131706.... aramanızı mesajlarınızı bekliyorum..

    YanıtlaSil
  34. Merhaba AZGIN BAYANLAR ARAYIN COSALIM
    GİZLİYE ACIK
    0545 571 52 00
    ANKWRALIYIM REALDE UYAR ARABA VAR
    MADDİ DESTEK VERIRIM 0545 571 52 00

    YanıtlaSil
  35. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  36. MERHABA BEN BUĞRA 28 YAŞINDA GENÇ AKTİF KARŞI TARAFI DAİMA MUTLU ETMEK İSTEYEN BİRİYİM. ISTANBUL MALTEPE'DE YAŞIYORUM. SOHBET VE ÇEVRE YAPMAK İÇİN BURDAYIM. WHATSAaP VE FACEBOOK'TA RESİMLERİMİ GÖREBİLİRSİNİZ. TATLI CİCİ BAYANLAR SİZLERİ BEKLİYORUM YAŞINIZ FARKETMEZ. (0554 114 74 11) HOŞÇAKALIN.....

    GÜVENİLİR VE DOĞRU KİŞİ...

    GAYLER LÜTFEN ARAMASIN...

    YanıtlaSil
  37. mrb olgun hanımlar yeni heyacan kacamak düşünen azgın sınırsız bayanlar ile mesajlaşmak sohbet etmek ve kısa süreli güzel ve kaliteli ilişki yaşamayı düşünen ciddi hanımlar ile tanısmak istiyorum esmer olgun kalın aletli biriyim beşyüzotuzyeiikiyüzoonu..onyedi.sıfıraltı...05372131706

    YanıtlaSil
  38. mrb olgun hanımlar yeni heyacan kacamak düşünen azgın sınırsız bayanlar ile mesajlaşmak sohbet etmek ve kısa süreli güzel ve kaliteli ilişki yaşamayı düşünen ciddi hanımlar ile tanısmak istiyorum esmer olgun kalın aletli biriyim beşyüzotuzyeiikiyüzoonu..onyedi.sıfıraltı...05372131706

    YanıtlaSil
  39. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  40. Gixlilige önem veren azgın dul bakımlı kulturlu hnmlar seks duskunu genc kızlar FANTAZI DÜSKÜNÜ EVLİ ÇİFTLER seks anlatılmaz yasanır dıyen cılgınlar 24SAAT 22cmyle en az 4 posta garantılı sıkıslerımız ÜÇRETLİ uygulamalı yasanır NOT ÖZELLİKLE SİVAS VE ÇEVRE İLLER 0534 489 55 20

    YanıtlaSil
  41. Merhabalar istanbul TUZLA DAN Yavuz 28 yasında 185 boyundayım
    Uzun süreli veya tek gecelik farketmez birliktelik yaşayabilecegim bayan arkadas arıyorum
    Karsılıklı gizlilik güven ve dürüstlük cok önemli yasanan hersey aramızda sır kalıcak
    Lütfen ciddi olan bayanlar ararsa sevinirim
    0505 056 86 39

    YanıtlaSil
  42. “Kilodunu Yavaşça çıkarıyorum offff çizgi gibi amcın atıyorum kenara kilodunu ayırıyorum bacaklarını karşımdasın… amının tüylerini okşuyorummm hafif hafif … parmağımla aradan deliğe götürüyorum ama bastırmıyorum suların bulaşıyor parmağıma iki bacak aranda o sırda sen elini içine sokup benim sikimi tıtıyorsun zaten sems sert.. çıkarıyorsun dışarı ımmm sonra kendi elinle arana götürüyorsun sikimi sertliği avcunda ve yavaşça gezdirdikce amcığnın arasında hafifi sulanıyor tuylerine dokunuyorum Çılgınlar Gibi Öpüşüyorsuz ben üstüne çıkıp kazık gibi olmuş yarrağımı amının üstüne yasladım ve gidip gelmeye başladım öpüşürken.Altımda inleyişin beni deli ediyor Daha sonra tişörtünü çıkardım ve sütyenini yukarı kaydırdım muhteşem göğüslerini Uçlarında dilimle daireler çizerek ve arada emerek onları yalıyorum ara ısır onları dediğini duydum ve uçlarını hafif hafif ısırıyorum şimdi amına öpuyorum dilimle fırcalıyorum amcığını amını yalaya yalaya mest ediyorum seni ve bacaklarını iki yana açtım zaten ıslak olan amının üstünde sikimin kafasını aşağı yukarı gezdirdikten sonra ittiyorum amcığına sokup çıkarıyorum sokup çıkarıyorum hızlı hızlı sert sert seni boşaltana kadar sikiyorum gidip geliyorum ve o daracık amcığana boşalıyorum seni zevkten delirtiyorum”

    YanıtlaSil
  43. “Kilodunu Yavaşça çıkarıyorum offff çizgi gibi amcın atıyorum kenara kilodunu ayırıyorum bacaklarını karşımdasın… amının tüylerini okşuyorummm hafif hafif … parmağımla aradan deliğe götürüyorum ama bastırmıyorum suların bulaşıyor parmağıma iki bacak aranda o sırda sen elini içine sokup benim sikimi tıtıyorsun zaten sems sert.. çıkarıyorsun dışarı ımmm sonra kendi elinle arana götürüyorsun sikimi sertliği avcunda ve yavaşça gezdirdikce amcığnın arasında hafifi sulanıyor tuylerine dokunuyorum Çılgınlar Gibi Öpüşüyorsuz ben üstüne çıkıp kazık gibi olmuş yarrağımı amının üstüne yasladım ve gidip gelmeye başladım öpüşürken.Altımda inleyişin beni deli ediyor Daha sonra tişörtünü çıkardım ve sütyenini yukarı kaydırdım muhteşem göğüslerini Uçlarında dilimle daireler çizerek ve arada emerek onları yalıyorum ara ısır onları dediğini duydum ve uçlarını hafif hafif ısırıyorum şimdi amına öpuyorum dilimle fırcalıyorum amcığını amını yalaya yalaya mest ediyorum seni ve bacaklarını iki yana açtım zaten ıslak olan amının üstünde sikimin kafasını aşağı yukarı gezdirdikten sonra ittiyorum amcığına sokup çıkarıyorum sokup çıkarıyorum hızlı hızlı sert sert seni boşaltana kadar sikiyorum gidip geliyorum ve o daracık amcığana boşalıyorum seni zevkten delirtiyorum”

    YanıtlaSil
  44. azgın bayan arayın izmr ve çevre illerden yaş kriterm yok evli bekar dul farkedmez kendini yalnız hissetme ara bşl çeknme güven çerçevesinde tlfnm gizli nolara açık arabm evm var sıck sohbet tlde evli çiflere üçüncü olrm fantazi severm
    05457109847

    YanıtlaSil
  45. Selam ben Ercan 34 yaşındayım olgun ve bakımlı bayanlar evli çiftler aramanızı beklerim 0542 440 55 02

    YanıtlaSil
  46. Istanbul ümraniye murat ben sex fantazi kaçamak heyacan macera ve daha fazlası için arayın veya mesaj atin bayanlar bekliyorum gaylar ve erkekler asla aramasin 5468842185

    YanıtlaSil
  47. Selam ben yavuz
    İstanbul tuzlada oturuyorum
    Yaş 29
    Boy 1.85
    Karsılıklı güven ve gizlilik benim için cok önemli yasanan hersey sır kalıcak...
    Amacım değişik bir fantezi ve heyecan yasamak
    0505 056 86 39 lütfen gercekten güzel şeyler yaşamak isteyen bayanlar arasın
    0505 056 86 39

    YanıtlaSil
  48. Merhaba, Ateşli ve Azgın Bayanlar Adana ve yakın çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven çerçevesinde bir ilişki arayan Sexs’te Sınır Tanımayan ve ne istediğini bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorum..
    0545 – 352 – 25 – 52 Özele Açık ! ” Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp Line Tango Wiber Var!

    Merhaba, Evli Çiftler Eşinin Mutluluğundan Mutlu Olan, Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. (Fotoğraf ispatlı) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın ' 0545 - 352 – 25 – 52 '' Özele Açık ! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

    YanıtlaSil
  49. Ankaradayım ismim Serhan yaş 36 boy 1.81 ne istediğini bilen heyecanı seven dişiliğini unutmamış kadınları 0.5.4.1.5.4.8.8.6.8.8 bekliyorum

    YanıtlaSil